poniedziałek, 13 maja 2013

Rozdział 10 (wygrany)


*z perspektyw Alex*
To już 3 tygodnie jak jestem z Zayn’em.  Dobrze mi z nim i cieszę się, że go mam, ale Diany nigdy nie zostawię jest dla mnie bardzo ważna, nawet najważniejsza. Wiem, że dzisiaj, teraz jestem, właściwie jesteśmy dla niej potrzebni podczas tego przesłuchanie. Dziewczyna, która teraz tańczyła miała niezły układ, była świetna, ale jestem pewna, że Diana powali wszystkich na kolana. Gdy skończyła tańczyć podeszła do Diany i Lou, nie słyszałam co mówi, bo rozmawiałam akurat z Niall’em, ale widziałam, że jest wnerwiona i Zayn i Louis  ją przytrzymują. Po jej odejściu podeszłam do przyjaciół i zapytałam o co chodzi, na początku nikt nie chciał nic mówić, ale Louis złamał się pod moim wzrokiem i wszystko mi wyjaśnił. Spojrzałam tylko na tamtą dziewczynę i przytuliłam przyjaciółkę. Cały czas obserwowałam tamtą dziewczynę i widziałam zadowolenie, które rysowało się na jej twarzy. Od tej chwili nie opuszczałam przyjaciółki do momentu, aż została wywołana. Dałam jej kopniaka na szczęście, a Louis szybko ją pocałował i pogonił na scenę. Usłyszeliśmy pierwsze nuty piosenki, do której tańczyła Diana, ale ona stała bez ruchu. Muzyka ucichła, a Danielle do niej podeszła, powiedziała coś i wróciła na swoje miejsce, po czym ponownie rozległa się muzyka i  Diana już tańczyła. Kątem oka spojrzałam na tatuażystkę. Na jej twarzy malowała się radość i duma, że Diana nie zaczęła tańczyć od razu tylko zaczynała dwa razy. To już wyprowadziło mnie z równowagi, chciałam do niej podejść i powiedzieć co o niej myślę, co ona sobie wyobraża, kim jest, że zarywa do chłopaka mojej przyjaciółki, ale Zayn mnie powstrzymał.
-Nie warto kochanie. Nie przejmuj się nią, jest po prostu zazdrosna, że to  Diana jest z Lou, a nie ona.- powiedział i przytulił mnie mocno.
-Dziękuję.
-Za co?
-Za to, że jesteś ze mną i jesteś taki kochany, cierpliwy i wyrozumiały.-odpowiedziałam mu, mój chłopak przytulił mnie jeszcze mocniej i pocałował, w tym samym momencie Diana skończyła tańczyć i szła już w naszym kierunku.
Byłam w tym momencie z niej taka dumna, że nie poddała się i zatańczyła to najlepiej jak potrafiła. Cieszyłam się, że pokazała się z jak najlepszej strony, ale wiem, że potrafi o wiele więcej i jeśli zostanie przyjęta  na pewno to pokaże, nauczy się jeszcze więcej i nie zmarnuje tej szansy, wiedziałam to, byłam pewna. Gdy Diana do nas przyszła wszyscy rzuciliśmy się na nią i zrobiliśmy miśka, przy czym gratulowaliśmy jej wspaniałego występu. Jak oswobodziliśmy się z uścisku poszliśmy, aby obejrzeć występy pozostałych kandydatów, niektórzy byli naprawdę świetni, a niektórzy tańczyli tak, że chyba ja umiałbym lepiej zatańczyć.

*z perspektywy Zayn’a*
Patrzyłem na to jak Ci wszyscy ludzie tańczą i przypomniał mi się boot camp z X-Factora, to było coś. Co prawda na początku stchórzyłem, ale Simon nie pozwolił mi się poddać i wróciłem na scenę i zatańczyłem. Opłaciło się, dzięki temu mam teraz  czterech najwspanialszych przyjaciół, którzy są dla mnie jak bracia, nowych trzech, którymi są Diana, Ethan i Alex. Gdyby nie X-Factor nie miałbym tego wszystkiego,  nie miałbym tej czwórki wariatów i niemiałbym takiej wspaniałej dziewczyny jak Alex, którą bardzo kocham i jest dla mnie bardzo ważna. Gdybyśmy nie dostali się z chłopaki dalej, pewnie byśmy się rozstali, każdy byłby w zupełnie innym miejscu niż jesteśmy teraz, nie miałbym ich, nie miałbym Alex i pewnie teraz bym studiowałbym na nauczyciela WF-u. Cieszę się, że jestem tu gdzie jestem.
-Zayn..!-szturchnął mnie Niall.
-Co jest zamyśliłem się.
-O czym tak myślałeś?
-Przypomniało mi się jak byliśmy z X-Factorze i boot camp i uświadomiłem sobie jak bardzo się cieszę, że jestem z Wami i mam Was.-powiedziałem, a Nialler mnie przytulił,właśnie dlatego dobrze ich mieć-rozumieją o co mi chodzi.
-Dobra, mów o co chodzi?
-Właściwie to już nic. Niedługo ogłoszenie wyników.-powiedział i miał rację, bo zaraz Dan poprosiła wszystkich uczestników na salę, aby ogłosić wyniki.
Mówiła, że wszyscy byli wspaniali, ale wybrali najlepszą piątkę. Byli w niej: Emma Cole ,George Shelley, Nathan Fame , Lilianna Woods i ...Diana Parks. DIANA PARKS, dostała się, Diana dostała się do grupy Dan. W momencie jak usłyszeliśmy nazwisko Diany, byliśmy z niej bardzo dumni i znowu zrobiliśmy grupowy uścisk i darliśmy się jak głupi.
-Można prosić tam o ciszę?!!-usłyszeliśmy krzyk Danielle.
-Już będziemy cicho. Przepraszamy,-odkrzyknął jej Louis, a Dan tylko się zaśmiała.
Dodała jeszcze, kiedy próba i podziękowała wszystkim, po czym wszyscy opuścili salę i wrócili na korytarz gdzie my byliśmy.
-Aaaa.. Dostałam się!!
-A nie mówiłem? Mówiłem tylko Ty jak zawsze na nie.-Dobra już dobra. Dziękuję, że mnie namówiłeś na to przesłuchanie. Zaraz wracam, idę się przebrać.-powiedziała i odeszła od nas.
Po  chwili wróciła, poszła jeszcze do Dan, po czym wyszliśmy i udaliśmy się do Statbucks’a , gdzie każdy zamówił sobie kawę, po czym opuściliśmy lokal. Diana i Ethan poszli do domu, a my chodziliśmy jeszcze po mieście. Oczywiście musieliśmy iść do Nando’s, bo nasz Żarłok zgłodniał i powiedział, że nigdzie dalej nie pójdzie, dopóki czegoś nie chce. Zaczęliśmy się tylko śmiać i poszliśmy do Nando’s, gdzie każdy coś zjadł, po czym wróciliśmy do domu. Alex poszła do siebie, a my do siebie. Weszliśmy do domu i wszyscy padliśmy przed telewizorem i zaczęliśmy grać na PlayStation. Około godziny 23 dostałem SMS-a od Alex.

~Dobrej nocy Kochanie. Pamiętaj, że Cię kocham. Widzimy się jutro. Kocham Cię. Twoja Alex. xxx~

Czytając go uśmiechałem się do ekranu telefonu, odpisałem szybko.

~Też Cię kocham. Będę miał za duże łóżko bez Ciebie. Śpij dobrze i śnij o nas. xxx~

Po tym udałem się na górę, aby się umyć i poszedłem spać.

-------------------------
A więc wygrała Oliwia :D Gratuluję Ci i mam nadzieję że dalsze rozdziały też bd takie dobre . ~Tomlinsonowa xx. 

5 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, że opisywała cb... Ale wszystko bd dobrze jak będzie ona pisała normalnie,bo ma talent ; )) / ja gall ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim sensie, że opisywałam ją? Że to co się działo na przesłuchaniu, tak? Taki miałam pomysł i napisałam to tak jak wymyśliłam. Dziękuję bardzo, że zostałam wybrana. Bardzo mi miło. ;) Będę się starała, aby następne rozdziały były też dobre;) Dziękuję bardzo za miłe słowa:** I mam prośbę, czy mogłabyś mi podać Twój nr gg? bo chciałabym mieć z Tobą stały kontakt:D :** Jeszcze raz bardzo dziękuję:**

    OdpowiedzUsuń
  3. .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Jasne......................................................................Miałam.........Większe szanse..................na wygraną!.............naprawdę?...............Lubisz okłamywać niektórych ludzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to mówiłam za nim zgłosiła się Oliwia a wtedy to nikt się nie zgłosił więc myślałam że tylko ty będziesz toteż powiedziałam że masz duże szanse.ale rozdział mi się podobał tylko Oliwi bardziej c:

      Usuń