wtorek, 4 czerwca 2013

LIBTER AWARD

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Dziękujemy za nominacje od Ellie.
Pytania od niej :
1. Jak się zwiesz i ile ty mieć lat??
Tomlinsonowa : Ola ,13 w Listopadzie ;)
Olivia:Oliwia ,15

2.Kogo lubisz najbardziej z 1D??
T:Kocham wszystkich po równo ,nikogo nie od trącam na bok ale jak wiadomo każda directioner ma swojego ulubieńca ;D w moim przypadku jest to Louis <3 ale resztę też kocham <333
O:Nie mam ulubieńca wszystkich ich kocham tak samo, ale jak musiałabym wybierać to byli by to Niall i Louis. 

3.Ulubiona piosenka 1D
T:Wszystkie są piękne ,naprawdę ale moja ulubiona to Moments i LWWY chociaż ostatnią mam fazę na UAN :D
O: O jejku. Trudne pytanie. Dużo ich, ale najbardziej lubię  They  don’t know about us, LWWY i Little Things.

4.Frygo vs Tymbark
T: Chyba jednak Frugo ; p
O:Tymbark <3

5.Ulubione zwierze?
T:Pies.
O:Pies

6.Ulubiony kolor??
T:Niebieski ;)
O:Niebieski

7.Jakie masz hobby??
T:Taniec (Hip hop)
O:Muzyka

8.Ulubione żarcie??
T:To zależy ale chyba pierogi ;D
O:Naleśniki <3

9.Twoje największe marzenie??
T: Chyba takie jak każdej Directionerki czyli spotkać 1D <3 Chcę też pojechać do Londynu a do nie dawna chciałam pojechać też do Francji.
O:Pojechać drugi raz do Londynu*-*, spotkać 1D i wszystkie Directioners, z którymi mam kontakt. :D

10.Za co lubisz chłopaków z 1D??
T: Za wszystko : za to że kochają swoje fanki co widać , za ich piekne głosy ,za to że nie są obojętni na krzywdę ludzką (Ghana) ,za poczucie humoru ,za wierność swojej drugiej połówce ,za za...za to że po prostu są <3
O:Za co ich lubię ? Za to że po prostu są ,że nauczyli mnie ,że przyjaciele i rodzina są najważniejsi ,żeby zawsze być sobą  ,aby wierzyć w marzenia i nigdy się nie poddawać.

11.Co myślisz o Little Mix??
T: Grają fajną muzykę ,podoba mi się ,mam ich kilka piosenek na telefonie ale rzadko słucham ;)
O:Bardzo lubię LM i chętnie wybrałabym się na koncert.:D

Dostałyśmy również nominację od DiGi  , za co bardzo, bardzo dziękujemy. I bardzo przepraszamy, że nie zauważyłyśmy nominacji od Ciebie. Ale już to nadrabiamy i oto pytania od DiGi i odpowiedzi na jej pytania. 

1.Twoje prawdziwe imię i wiek ?
T:Aleksandra(Ola) ,13 w Listopadzie :).
O:Oliwia, 15 lat

2.Jakie inne imię byś wybrała gdybyś miała taka możliwość ?
T: Magda lub Asia :3.
O: Podoba mi się moje imię i innego nie chcę

3.Ulubiona piosenka One Direction ?
T:Moments i LWWY.
O:They dont know about us ,LWWY ,LT

4.Ogólnie ulubiona piosenka ?
T:Macklemore and Ryan Lewis - And we danced <3.
O: All Around The World-JB, Wing- LM i Heart in my hand-Austin Mahone i kilka innych

5.Jakie masz hobby ?
T:Taniec (Hip Hop).
O:Muzyka

6.Lubisz Justina Biebera ? Jak tak to dlaczego ?
T:Tak ,bardzo go lubię ,ale nie mg powiedzieć że jestem Belieber.Za to że nauczył ludzi jednej zasady : ''Never say Never". <3
O: Tak, ma ładny głos i wgl jest ładny  i jest całkiem spoko

7.Ulubiony kolor ?
T: Niebieski.
O:Niebieski.

8.Jakich wykonawców oprócz One Direction słuchasz ?
T:Macklemore :*
O: Ed Sheeran. LM. Linkin Park, i wiele innych

9.Lubisz little mix ? Jak nie to dlaczego ?
T:Lubię :D.
O:Bardzo lubię LM chętnie wybrałabym się na ich koncert :D.

10.Ulubiony film ?
T:Sala Samobójców <3
O: ughh.. filmu nie mam, ale mam serial, którymi są Pamiętniki Wampirów oraz How I meet your mather(Jak poznałem waszą matkę) i Pingwiny z Madagaskaru. 

11.Masz przyjaciela/przyjaciółkę ? Jak tak to napisz jego imię.
T:No mam dużo przyjaciół ,najbardziej to Kinga chociaż nwm po wg niej jej przyjaciele są fałszywi a tak to chyba Sandra i może Magda ? xd Ostatnio dużo się z nią spotykam xd.
O: Daria, Magda i Karolina<3 

To były odpowiedzi na Wasze pytanie, a teraz nasze pytania:

1.Jak masz na imię ?
2.Czy jesteś directioner ,jeśli tak to od kiedy ?
3.Co sądzisz o JB ?
4.Czy jesteś tolerancyjna ?
5.Ulubione zwierzę ?
6.Ulubiona pora roku?
7.Co myślisz o Taylor Swift?
8.Popierałeś/popierałaś związek Harry’ego i Taylor?
9. Jak byś zareagował/zareagowała gdybyś dowiedział się, ze ktoś z Twojego bliższego otoczenia jest homoseksualistą(gej/lesbijka)?
10.Twój stosunek do Larry’ego. Wierzysz czy nie?
 11.Należysz do jakieś fandomu oprócz Directioners?




Blogi które nominujemy :

Bardzo, ale to bardzo dziękujemy za to nominacje, to dla nas bardzo miłe dostać takie wyróżnienie wśród wielu blogów, jest to bardzo motywujące. Dziękujemy bardzo jeszcze raz  i mamy nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej i jeszcze więcej czytelników, którym spodoba się nasze opowiadanie.
Tomlinsonowa i Olivia  xx
Ps.Niedługo powinien pojawić się nowy, dwunasty rozdział ode mnie. /O xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz