poniedziałek, 11 marca 2013

Powitanie

Heej :D(nie jestem dobra w powitaniach xd ) A więc mam na imię Ola a to jest moje opowiadanie o One Direction :3 Nie ma tu żadnych współautorów ani nic ; p.Jestem sama ja.Czym mam doświadczenie w pisaniu opowiadań ? Można powiedzieć.Wcześniej miałam bloga ale go usunęłam ponieważ było mało czytających,komentarzy,odwiedzin.Tak szczerze to byłą jedna osoba "kochany anonimek"-tak go nazwałam. ; *

Już nie długo pojawi się prolog a także bohaterzy w zakładce "Bohaterzy"

Pa. xx

8 komentarzy:

  1. Siemka :)
    Wchodziłabym na twojego starego bloga ale zgubiłam link xD
    Powitanie dobre, czekam na prolog!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm .. no dobra prolog jest , tylko czekam na rozdział kochana ;* o to znowu ja , kochany anonimek , dziękuje za nazwe . kocham <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś się pode mnie podszywa ...? xd / kochany anonimek xd

      Usuń
    2. Wlasnie kochanym anonimkiem jest Karolina :c

      Usuń
  3. Hej :d
    czekam na jakieś fajne opowiadania :D
    też czasem zaglądałam na twój stary blog xd

    OdpowiedzUsuń