poniedziałek, 25 marca 2013

Rozdział 4

*Oczyma Diany*

Po 5 minutach przyszła Alex.
-I co tam ? Poznałaś tych chłopców ?  - spytała kiedy usiadła na łóżku.
-Tak poznałam ,są bardzo fajni.A Zayn ,to taki buntownik.Dla ciebie haha !
-Mrrr.Haha!Już chcę ich poznać.
-No to poznasz.Teraz.Choć idziemy. - pociągnęłam za rękę przyjaciółkę.



-Ty tak serio ? - odezwała się przed domem chłopaków.
-Serio.Zobaczysz ,od razu cię polubią. - zadzwoniłam do drzwi.Otworzył mi Louis.
-Co ty tu robisz ? - spytał.
-Ale powitanie...
-A no tak.Cześć.To... co tu robisz ?
-Przyszłam z Alex.To ta dziewczyna co byłą ze mną w kawiarni .Przyszła was poznać.
-No to w takim razie cześć ! Louis jestem.
-Cześć ! Ja jestem Alex.
-Chodź poznasz resztę. - weszliśmy do środka.W salonie siedzieli chłopcy.
-Hej chłopaki ! - krzyknęłam.
-Hej ! - odpowiedzieli.
-Słuchajcie ,przyszłam z przyjaciółką ,chciała was poznać.Alex to właśnie 1D.
-Cześć wam ! - podeszła do każdego i się z nimi poznała.
-No dobra jesteśmy wszyscy ze sobą zapoznani.To teraz co robimy ? - spytałam.
-Może taki mały ''Mam talent" hmm ?Tylko bez jury. - zaproponował Liam.
-Ok - każdemu spodobał się pomysł.
Zastanawiałam się co mam pokazać.Alex pewnie zagra na gitarze ,Niall też Louis Liam i Harry coś zaśpiewają a ja ? Siatkówki nie pokażę...
-Alex ! Ratuj co ja mam pokazać ?!
-No ja nie wiem ,za nim wyjechałaś ćwiczyłaś gimnastykę artystyczną nie ? 
-No tak ale już nie.Jezu ! Przecież we Francji ćwiczyłam Hip hop ! Dzięki Alex !
-Nie ma za co ?
Nie musiałam nic ćwiczyć bo zatańczę solówkę.Po jakichś 15 minutach każdy był gotowy.Najpierw miałam wyjść ja.
-O Boże.-powiedziałam kiedy wyszłam na środek salonu.-No więc...Zatańczę solówkę.-włączyłam muzykę i zaczęłam tańczyć.Kiedy skończyłam wszyscy zaczęli bić mi brawo.
-Super ! Nie wiedziałem że tańczysz. - powiedział Lou.
-Jeszcze dużo rzeczy o mnie nie wiesz haha.Dobra to kto teraz ?
-Ja ! - krzyknął Louis.-Więc ja zaśpiewam piosenkę ,jest to piosenka którą znalazłem nie dawno na youtube.-chłopak zaczął śpiewać.W połowie zorientowałam się że nie dawno była w polskim x - factorze.Bardzo ładnie mu to wyszło.Później ,wystąpiła Alex.Zagrała na gitarze dobrze znaną mi piosenkę.Nagle do niej dołączył Zayn i zaczął śpiewać.Fajnie się uzupełniali. Liam i Harry zaśpiewali Mirrors. Niall zaśpiewał i  zagrał na gitarze Baby."Mam Talent" uważam za udany.Pogadaliśmy jeszcze trochę i musiałyśmy wracać.
-Dzięki za wieczór chłopcy ! Pa ! - powiedziałam razem z Alex
-Pa ! - wyszłyśmy z domu.
-I co Alex Fajni są nie ?
-Zajebiści ! A Zayn to już w ogóle...-rozmarzyła się.
-No to trzeba was spiknąć ! 
-Głupia jesteś ?! On nie zwraca na mnie ani trochę uwagi...
-Ani trochę ? A jak zaczął z tobą śpiewać ?! Cały czas na ciebie patrzył !
-No może...
-Nie może tylko na pewno mówię Ci ,podobasz mu się ,taka sama buntowniczka jak on.
-Oj tam oj tam HaHa !
Doszłyśmy pod mój dom.Pożegnałyśmy się a ja weszłam do środka.Mama już spała ,Ethan chyba też.Po tym wyczerpującym dniu wzięłam orzeźwiającą kąpiel ,ubrałam się w pidżamę i położyłam do łóżka.Myślałam o dzisiejszym dniu.Poznałam zespół który jest uwielbiany i znany na całym świecie chociaż nigdy o tym nie marzyłam.Pewnie gdy zaraz mnie z nimi zobaczą pojawią się hejty typu " Spierdalaj od nich" ,"Przyjaźnisz się z nimi dla sławy" itp.Ale mam to w dupie ,zazdroszczą i tyle.Właśnie ,czy ja się z nimi przyjaźnie ? Chyba tak ,byli oni pierwszymi osobami jakimi tu spotkałam.Dawni przyjaciele się do mnie nie odzywali kiedy wyjechałam ,oprócz Alex.Więc jak na razie jest dobrze.Oby było tak na stałe.Po moich rozmyślaniach ,zasnęłam.

Rano obudził mnie Ethan, żebym zeszła na dół na śniadanie.Zjadłam to co było mi podane i poszłam na górę.Nie miałam nic dziś do roboty więc wymyśliłam że pójdę na zakupy.Zadzwoniłam po Alex żeby ze mną poszła bo co to za zakupy bez przyjaciółki ! Dziewczyna zgodziła się i miała po mnie przyjść za 1 godz.W między czasie ubrałam się,umalowałam a włosy związałam w kucyka.W końcu przyszła Alex.Wyszłyśmy z domu i powędrowałyśmy w stronę jakiegoś centrum do którego chciała iść Alex.Weszłyśmy do środka i od razu przyjaciółka zaprowadziła mnie do swojego ulubionego sklepu.Jakoś tak nie wiedziałam co  kupić bo same tu sukienki  ale w końcu zdecydowałam że wezmę śliczną sukienkę z kokardką zawiązaną w pasie.Sukienka Alex też była bardzo ładna.Nie wiem kiedy ją założę ale co tam.Zapłaciłyśmy i udałyśmy się do kolejnego sklepu tym razem z butami.Tam kupiłam sobie Vans'y które od dawna mi się podobały. Moja przyjaciółka kupiła converse.W następnym sklepie zakupiłam czarną bluzę z napisem "cool story bro" a Alex taką samą tylko szarą.Po zakupach zaszłyśmy do Starbucks'a na kawę i ciastko.Byłyśmy trochę zmęczone toteż wróciłyśmy do swoich domów.Zjadłam obiad i wraz z bratem poszłam obejrzeć film.Później weszłam na laptopa i pościągałam sobie na telefon piosenki 1D .Najbardziej spodobało mi się "Moments" i "Live while were young".Kiedy skończyłam poszłam się wykapać i przebrać w piżamę.Szybko zjadłam kolacje i powędrowałam do mojego łóżka.Posłuchałam muzykę którą ściągnęłam i nie wiem kiedy zasnęłam.

_______________________________
No Heej :) Ten rozdział jakiś nudny ale w następnym już będzie ciekawiej :D Mam nadzieję że się spodobał.

Przypominam o zakładce "Pytania" :3

CZYTASZ = KOMENTUJESZ ! 

Papapapapapap xx.

3 komentarze: