sobota, 27 kwietnia 2013

Konkurs ^^

Heej :D Mam dla was ciekawą wiadomość :3 Otóż ,poszukuję współautorki do tego bloga :) Z tego powodu zrobiłam konkurs.Zasady :

1.W komentarzu napisz że się zgłaszasz.
2.Do 11 Maja musisz napisać rozdział z perspektywy Alex lub Zayna (albo ich oby dwu).
3.Rozdział prześlij na adres : olccia21@wp.pl.
4.Nie musisz Musisz mieć konto na bloggerze.
5.Nagrodą jest pisanie rozdziałów z perspektywy Alex i Zayn'a.
6.Zwycięski rozdział zostanie opublikowany na blogu.

no to chyba wszystko xd Mam nadzieję że ktoś się zgłosi ; )

co do następnego rozdziału nwm kiedy się pojawi postaram się jak najszybciej :D

Papapapapap xx !

aha no i jak możecie to "zareklamujcie" ten konkurs i ogółem ten blog xd

4 komentarze:

  1. Ok no więc zgłaszam się, jak to fajnie brzmi XD

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się, zgłaszam się. przepraszam, że tak późno. xx

    OdpowiedzUsuń
  3. O której będą wyniki konkursu!?

    OdpowiedzUsuń